zondag 10 mei 2009

Moederdag!

Wat een feestje sinds twee jaar, eindelijk mag ik er ook van genieten! Ik kreeg vanmorgen een lekker ontbijtje op bed, gebracht door een overenthousiast meisje. Ook hoorden er natuurlijk cadeautjes bij! Yinte had op school een beertje gemaakt. Het was een hartjesdoosje met daarin een kop en pootjes van een beer, zo lief!!!
















Ook kreeg ik een nieuwe tote! Gisteren getipt door Miranda dat ze bij de kwantum wel hele leuke totes hadden! Heb even wat subtiele hints gegeven en ja hoor!! ik heb hem!
We zijn daarna lekker naar de Efteling geweest, maar mensenlief! Wat was het daar druk zeg! gelukkig hoeven we ons met ons abonnement niet zo druk te maken, maar de wachttijden waren op sommige plaatsen enorm.
Daarna gingen we barbecuen bij mijn ouders. Ik had een canvas gemaakt voor mijn moeder.




















Hier nog de foto's van het boekje wat ik van Marga heb gekregen. Ik ben er zo blij mee!!!





























Bedankt voor het kijken weer! Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

3 opmerkingen:

Nicky zei

wat een bofkont ben je toch met zo'n verwenmoederdag!

Bizzy @ home zei

Heerlijk dagje zo te zien. En de canvas is echt prachtig!!
Groetjes Renny

Birgit zei

Je bent dus lekker verwend! Die canvas is mooi zeg! en dat boekje is ook super leuk!