donderdag 7 mei 2009

Let's share the dinner....

Deze LO heb ik vorige week heerlijk gelift. Dat was best fijn, na een klein scrapdipje. Nu heb ik de smaak weer helemaal te pakken.




















Gisteren hebben we heerlijk gecropt met een stel meiden; Marga, Marlies, Miranda, Arine, Barbara en ik. Het was echt enorm gezellig. Dat doen we heel snel weer!!
Barbara had een workshop gevolgd van Peter en wij hebben dat boekje nu ook gemaakt. Wat is het gaaf!!! Ik zal morgen even foto's maken. Ook hebben we een canvasje gemaakt met gesso, stempels, inkt en glimmermist. Miranda was de juf en dat deed ze erg goed!!
Ik heb hem vanavond op de crop helemaal afgemaakt. Ook daar komt morgen de foto van, het is nu een beetje donker.
Van Marga heb ik een LO en een miniboekje gekregen wat ze voor het SBM had gemaakt. Met foto's van Yinte, zo ontzettend leuk!!! Het wordt een beetje saai, maar ook daar morgen de foto's van.
Yinte en ik hebben vanmiddag heerlijk zitten frutten met brooddeeg. Wat is het toch leuk om te zien hoe ook zij hiervan geniet en ze is er nog goed in ook! Of zeggen alle mama's dat?
Hier heeft ze een boom gemaakt. En een auto! En een poppetje!





























Ook hebben we van de week de veranda weer zomerklaar gemaakt! Kom maar op met het mooie weer dus!


6 opmerkingen:

Nicky zei

die veranda!!! mag ik bij jou komen wonen???? supergaaf man. en ik smelt bij het zien van de fotos van de brooddeegknutselmiddag...

*~SCRAP-GEK~* zei

WAUW!!! Die veranda...GAAF...echt prachtig! Je LO is trouwens ook helemaal SUPER! en wat een leuke foto's van je meisje...mooie koekjes heeft ze gemaakt hoor...schattig! :-) Groetjes Marije.

arine zei

Ja Supergave layout en die brooddeegfiguurtjes zien er zooo leuk uit, ze heeft inderdaad talent hoor. Ben benieuwd naar je canvas

Miranda zei

Vond het ook eruuug gezellig woensdag!!!! Ben benieuwd naar je canvas en lo!!!!
Super die foto's!!! Heerlijk om te doen!
En ja die veranda..... Lijkt me heerlijk om daar 's avonds een drankje te doen!!! Super gaaf joh!!!
WANNEER???? :D

Rieni zei

dank je wel voor je reactie op mijn blog. Leuk om te horen.

en wat een prachtige dochter hebben jullie toch, ik zie en hoor wel eens iets bij Marga, die ik dan weer ken.

En die veranda, helemaal om te kwijlen, prachtig gewoon (hewel ik wel erg graag gewoon in de zon zit :))

Christel zei

Wat heb jij een super gave veranda!!! Wauw!

Groetjes Christel