woensdag 20 mei 2009

Grote pukkepuk en Dr. Yinte

Ik heb nog een LO gelift van Rozella. Deze foto is toch geweldig!!! Die moest ik echt scrappen. Heerlijk hoe Yinte kan spelen, echt spelen! Ik kan daar zo van genieten.















Gisteren hadden we een online crop op het scrapbookforum. Ik heb heerlijk eens een keer meegedaan en vandaag het laatste kleine stukje afgemaakt.
Dit is mijn resultaat.















De journaling:

Je wilt zo graag groot zijn.
Ik noem je vaak "Mijn kleine ukkepuk" Maar dan zeg je: Nee, grote Pukkepuk!
Hier, in de Efteling, ben je zo moe. Maar als ik dat zeg dan word je boos.
"Ik ben niet moe!"
Nee hoor, grote pukkepuk, je bent niet moe!


Laatst plaatste ik een foto van onze veranda. Ik kreeg veel reacties dat het zo'n gezellig plekje is. Nou, daar dacht deze duif ook zo over. Bovenop de spiegel heeft hij zijn nestje gebouwd. hele dagen zit ze op haar nestje. Vanmorgen lag er 1 ei in en volgens mijn geleerde vader komt er nog 1 bij. Hartstikke leuk toch.


6 opmerkingen:

Miranda zei

Oh je lo's zijn weer helemaal geweldig!!! Wat een super verhaal achter de grote pukkepuk! Leuk he omdat te verwerken in je lo's!
En ach die duif..... Heerlijk! Volgens mij heeft zij het mooiste plekje uit de omgeving uitgezocht!

Doei doei

Nicky zei

supermooi die gelifte lo. het mag dan een beetje nagemaakt zijn van rozella, maar er zit toch echt judith in hoor. en als ik een duif was ging ik ook op jouw spiegel die in jouw veranda hangt wonen!!!

Arine zei

Prachige layouts Judith en die duif, je hebt daar toch vaker een nest gehad. Wel gezellig plekje heeft hij uitgezocht

Romy zei

Wauw, mooie layouts heb je weer gemaakt. Geweldige titel ook, grote pukkepuk.
De duif heeft het zo te zien goed naar zijn zin. Hij heeft ook wel het allermooiste plekje uitgezocht.

Christel zei

Goed plekje heeft die duif gekozen! Op zo'n mooie veranda wil toch elk vogeltje wel wonen!
Ben benieuwd of je straks wat van die kleintjes kan zien!

Groetjes Christel

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuke Lo's, en dat duifje, zoooo schattig!!

XX Tessa