donderdag 8 maart 2018

Scrapweekend

Afgelopen weekend ben ik op scrapweekend geweest. Heerlijk een weekendje bezig zijn met deze leuke hobby!! Nog niet alle layouts zijn helemaal af, maar deze kan ik lavast laten zien.



Een foto van Yinte en haar vriendin tijdens hun klassenfeest in groep 8. Het thema was 'Jongens tegen de meisjes', vandaar de roze shirts.
Ik heb hier een achtergrond gemaakt met waterverf en stempels en heb gebruik gemaakt van wat restjes zwart/wit papier. 





Deze foto van Yinte is gemaakt tijdens de eindmusical van groep 8. Niet helemaal haar ding ;), maar des te trotser ben ik op haar dat ze er toch maar mooi stond.
Voor deze layout heb ik een snijbestand gebruikt van JustNick. De hartjes heb ik opgevuld met papier uit de lijn 'Oh my heart' van Paige Evans. 




Deze layout heb ik gemaakt met de nieuwste Be Creative Mixed Media kit van Scrapdelight.
Een foto van mezelf (dat komt niet zo vaak voor :)) Hier waren we in Scheveningen en zat ik samen met Yinte in het reuzenrad. Zij maakte van mij deze foto.






1 opmerking:

Cynthia van der Wilk zei

Ze zijn echt weer geweldig.