dinsdag 31 juli 2012

oei oei

Wat een achterstand op mijn blog! Het kwam er maar niet van zullen we maar zeggen.
Nu is het vakantie, maar heb weinig gescrapt. Met 3 kinderen in huis zijn er andere dingen die te leuk zijn om te doen.
Daarnaast ook een puppie in huis, heerlijk!
Maar toch nog iets om te laten zien.

Ook mocht ik weer een lo maken van een envelop. Miranda heeft de envelop deze keer samengesteld. Ik dacht eerst, help, welke foto's passen hier nu bij. Dus we zijn maar speciaal foto's gaan maken.



En voor de laatste Dutch Dares sketch maakte ik deze LO



3 opmerkingen:

Sanne zei

Wat een gave LO's weer! Ik vind het elke keer weer een feest om ze te zien, met die vrolijke meid van jullie! Fijne vakantie nog!

Liefs Sanne

Miranda zei

Ik vind het super lo's!!! hahaha en zo doen we dat he?! Hebben we geen foto bij het papier??? Dan maken we er gewoon eentje! :D
Erg leuk allemaal!

Anja zei

De zomerperiode is een mooie tijd om je blog weer bij te werken, hè Judith? Ik ben ook behoorlijk achter geraakt. Maar, nu ook m'n blogachtergrond vernieuwd en ik ga er weer voor!
Wat heb je weer een supermooie LO's gemaakt. Heerlijk kleurrijk en mooie foto's!!