vrijdag 4 juni 2010

Prijsjes!!!

De afgelopen twee dagen stonden in het teken van prijsjes!!
Eergisteren las ik op het forum van de scrapheap dat ik de maandsketch heb gewonnen.
Dit was de sketch.



















Ik maakte er deze LO van.




















En gisteren hoorde ik dat ik ook de DTUC deze maand heb gewonnen. Er stond al te lezen dat er twee lo's waren met evenveel punten. Nu zijn er gewoon twee eerste prijzen. Helemaal te gek dus!!
De kleuren waren rood-wit.
Ik maakte deze LO.

Nou, ik hoef vast niet te vertellen dat ik helemaal blij ben!! Het is ook nog eens heerlijk weer, wat heb ik nog meer te wensen! Ik wens jullie alvast een heel erg fijn en zonnig weekend!!!

8 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat meid, dat wordt shoppen....
Groetjes Wendy.

Marjolijn van Elsberg zei

Proficiat, Hij is dan ook weer erg leuk en nu lekker shoppen he1!!!
Veel plezier met je prijs Judith!!!
Groetjes Marjolijn.

Miranda zei

Ja jahoeeee!!! Dubbel gefeliciteerd!!!! Ze zijn ook allebei helemaal geweldig!!!!
Tuurlijk ben je blij: shoppen!!!

Nou meid fijn weekend!!

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Van harte Judith ! Enne ... als je nog een nieuwe uitdaging zoekt ... kijk dan eens op de blog van Scrappassion ... of mijn 'eigen' wedstrijden blog :-) ... je vindt de links op mijn blog !

Arine zei

Gefeliciteerd, vind die bovenste superleuk trouwens

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met de prijzen! Je hebt ze allebei heel erg verdiend, want wat een onwijs mooie layouts zijn het.

marga zei

Jaaaaaaaaa, super!!!! Gefeliciteerd!!!!

Unknown zei

nou jouw weekend kan dus ook niet meer stuk gaaf hoor gefeliciteerd.
gr,Lean.