maandag 24 mei 2010

Veel gescrapt, maar weinig af!

Ik heb vorige week een leuke scrapdag gehad met Nicol, Irene, Miranda, Barbara, Arine, Marga en Marlies. Ik vond het erg gezellig.
Ik heb 3 lo's gemaakt, maar ze zijn allemaal net nog niet af.
Heb de afgelopen week weinig zin gehad om te scrappen, even een dipje zullen we maar zeggen....
Maar dat komt vast wel weer.
Zaterdag zijn we naar Schiphol geweest om Eric, Karin, Kyo en Meddo te verwelkomen. Ze hebben de kleine Meddo opgehaald in China en het is echt een schatje!!!!! Het was leuk en bijzonder daar weer te zijn. Nu aan de andere kant van de beroemde ramen.
Je denkt toch weer heel erg terug aan onze eigen reis. En 1 van de meest speciale momenten uit mijn leven, het onthaal op Schiphol.

Ik heb een award gekregen van Ingeborg en 1 van Els.
Dank je wel, vind ik erg leuk!!




Bij de award van Els is het de bedoeling dat ik mijn plannen vertel voor de komende 10 jaar. Nou, wat ik in ieder geval geleerd heb de afgelopen jaren is dat het geen enkele zin heeft dingen te plannen op langere termijn en dat doe ik dus ook niet meer. Hoop in ieder geval wel dat ik dan nog steeds scrap!! :):) Goed plan toch!!!

2 opmerkingen:

Miranda zei

Ben benieuwd naar je lo's als ze af zijn!!! Zag er al erg gaaf uit!!
En idd plannen zolang van te voren is lastig, gewoon proberen te genieten met de dag!

Fijne dag nog!

Arine zei

Kom maar snel uit je dipje om die layouts af te maken zodat wij weer kunnen genieten. Hopelijk tot gauw