zondag 6 september 2009

Nieuw scrapseizoen :)

Na een heerlijke vakantie wordt het weer eens tijd om me met scrappen en bloggen bezig te houden. Ik heb de afgelopen 2 weken maar 1 dag gescrapt! Hoe is het mogelijk.
We zijn naar Cochem in Duitsland geweest. Het was er heerlijk!

Afgelopen donderdag begon het gewone leven weer; de eerste vergadering op school, klas in orde maken zodat we vanaf morgen weer kunnen starten. Ik had eerst niet zoveel zin, maar als je dan in je klas bezig bent dan begint het toch echt weer te kriebelen. Veel veranderingen dit jaar op school. Nieuwe duo-collega, andere dagen. Yinte straks naar school. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn allemaal.
Donderdagavond ook weer gecropt bij de Scrapheap! Heerlijk om weer te gaan! Dat is echt mijn avond, helemaal voor mezelf! Ik heb de LO met de envelop van Nicol afgemaakt.










Marlies, die van jou ga ik nu ook echt maken hoor!! Die is door de vakantie even blijven liggen.
Verder heb ik nogal wat LO's half af liggen, dus binnenkort weer nieuwe dingen hier!

Vandaag is mijn moeder 65 jaar geworden. Ik heb gisteren met Yinte lekker zitten plakken. Wat doet ze dat toch al goed! Zelf gevouwen, zelf geknipt, zelf opgeplakt, zelf vlekjes gescheurd en geplakt. Alleen met de boom, het gras en de ogen heeft mama even geholpen. Is hij niet leuk!!


















We gingen vandaag lunchen met mijn ouders. Daarna was het tijd voor cadeautjes. Mama mag met mij mee naar Mamma Mia, gezellig!! Ik had een erg leuk kaartje gemaakt hiervoor, maar ben natuurlijk vergeten om foto's te maken. Dat zal ik nog wel even doen, foto's volgen dus later.
Maar ook Yinte kreeg een cadeau. Omdat mijn moeder 65 werd wilde ze van haar eerste pensioengeld een cadeau kopen voor Yinte.
Kijk maar...............hoezo verwend!! Maar wat een schitterend ding zeg!! mama krijgt er geen genoeg van haha










10 opmerkingen:

marlies zei

Jeeeee wat is Yinthe verwend ! Wat een heerlijke speeluurtjes zulloen dat worden zeg !

En wat een super lo weer, herinnert mij aan mijn eigen lo, die is bijna klaar, toch echt van de week voor gaan zitten..

En die giraffe wat een supermooie, maakt Yinthe die dan na van ee voorbeeld of gewoon uit eigen fantasie, hoe dan ook; hij is super !

Werk ze morgen !

Miranda zei

Succes met weer starten morgen!!
En wat een prachtig huis. Daar was (en ben) ik altijd verliefd op geweest. Vroeger bij de Bijenkorf hadden ze altijd zulke mooie!

Mooie lo weer Juut.

Nicky zei

Fijn dat je er weer bent in scrappend nederland!!! gefeliciteerd met je moeder, een mooie leeftijd hoor! wat lief dat yinte zo;n mooie giraffe voor haar gemaakt heeft, die krijgt vast een speciaal plekje. en dat poppenhuis is ook adorable!

Arine zei

Zo mooi kado voor Yinte zeg. De layout is prachtig geworden en wat een kunstenares is die dochter van jullie zeg. Heerlijk dat ze het leuk vind.

Romy zei

Goed om te horen dat jullie zo'n heerlijke vakantie gehad hebben. Het is inderdaad wel even wennen dan om weer aan het werk te gaan.

Ik vind je layout heel erg mooi. Die streep met bloemetjes en knoopjes is echt gaaf!

En wat een mooie giraffe heeft Yinthe gemaakt. Knap hoor! Het poppenhuis is trouwens ook prachtig. Echt zo gaaf. Daar zullen jullie vast (samen) veel plezier aan beleven:)

Veel succes met werken vandaag!

Ann zei

Dit is echt een prachtige layout !!! Heel knap hoor en het idee van de bloemen is fantastisch !

Wat een schattige dochter ; wat leuk dat ze ook graag knutselt !

groetjes Ann

Miranda zei

Van harte gefeliciteerd nog met je moeder!!! En wat lief dat ze een cadeau voor Yinte heeft gekocht zeg, zo mooi!!!
Ik vind het plakwerk van Yinte erg mooi! Knap hoor!
Je lo is ook weer geweldig!!!
Succes weer met werken!!

Jackie zei

Nog van harte met je moeder...
Oma heeft een geweldige giraf gehad..

EN, Yinte ook alweer naar school, spannend !!

Je layout is weer erg leuk..
Ik geloof dat ik er nog een beetje in moet komen,..

Boukje zei

Mooie layout met die schuine baan bloemetjes! Je had ook mooie dingen voor het magazine gemaakt, vooral die van die duifjes vond ik prachtig!
Wat heeft Yinte een mooi vouwwerkje gemaakt, goed zeg! Leuk dat ze straks naar school mag! Jij hebt je eerste werkweek gehad? (Ik heb er alweer vier opzitten:) Sterkte met al die veranderingen!
Groetjes Boukje.

marga zei

Woooooooooooooooooooooh, wat een gaaf cadeau!!
Het werkstuk van Yinte is supergaaf!!!!!!!!!!!!
En went het gewone leven alweer een beetje???