donderdag 30 juli 2009

awards




Ik kreeg van Romy en Miranda deze awards!! Dank je wel!!! Erg leuk.



Ik heb nu eindelijk heerlijk vakantie!! ben echt een beetje tot rust aan het komen deze eerste week, na al die volle drukke laatste schoolweken. Heb best wel wat gescrapt de laatste tijd, maar of ik mag het nog niet laten zien of het is nog net niet helemaal af. Ik heb wel wat cadeautjes gescrapt voor de juffen en therapeute van Yinte. Die zal ik snel plaatsen. Ook heb ik wat kaartjes gemaakt. Ja, ik ja!! Dat had je niet gedacht he! Ook die zal ik snel plaatsen.
Met 2 meiden in huis ben ik de hele dag toch wel druk bezig, maar dat vind ik reuzegezellig! Scraptijd komt er nog genoeg!
Liefs Judith

3 opmerkingen:

Nicky zei

gefeliciteerd met je blogawards en ik ben errug nieuwsgierig naar je kaartjes! veel vakantieplezier met de meiden!

Romy zei

Ik ben heel benieuwd naar je scrapwerk, en naar je kaartjes natuurlijk. Een hele fijne vakantie!!

marga zei

Je maakt ons wel heel nieuwsgierig Juut!!!