zondag 1 februari 2009

Ik ben getagged...

door Miranda en Rianne!
De regels zijn als volgt: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer.
Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto.
Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen.
Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.
Nou, die heb ik even opgezocht!! Het is deze foto....



Dit is een foto die ik via een Amerikaanse maillijst heb weten te bemachtigen. Hij is gemaakt in de geboorteplaats van Yinte...Jullie boffen dat het juist 1 van deze foto's is en dat het niet de foto's zijn die we zelf hebben gemaakt, want die had ik nooit geplaatst.

Ik tag:

Wendy
Renny
Jill
Frences
Alma
Boukje

Ook mag ik nu de LO laten zien van de secret scraplift van het forum!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hele mooie foto!!
En je lo is helemaal super!!! Zo lief ook die foto!!