maandag 24 maart 2008

Nieuwe LO's

Ik heb samen met Nicol een swap gedaan en hebben dus voor alkaar een LO gescrapt.
Nicol heeft voor mij de sneeuwfoto's van Yinte gescrapt. Dit heeft ze voor me gemaakt.


Ik heb voor Nicol een Lo van Corinne Delis gelift. Dit is hem geworden.


Afgelopen zaterdag hadden we een enorme gezellige scrapdag bij SCRAPS. We waren met een klein clubje en het was enorm leuk. Ilse, Nicol, Wendy en ik zijn gezellig samen gegaan.
In de ochtend zaten de leden van het sterrenstelsel klaar voor de klanten. Het was erg leuk om te doen en ik ben echt constant bezig geweest! In de middag kon ik ook lekker zelf scrappen.
Deze Lo heb ik gemaakt. het was voor een sketchspel op een forum. Lastig om deze kleurrijke foto's te scrappen, maar het is gelukt!


1 opmerking:

Anoniem zei

Oh wat een leuke lo's zeg!! Leuk he een swap!!